Tuesday, March 8, 2011

Anak mama dh 11month la...

Arini 11 Mac 2011, tp kalo taun lepas date ni perut aku dah sarat giler... lg 1month to deliver bby dlm perut... tapi taun ni rase cam kejap jer kan.. dh 11 bulan si comel lote mama ni... Sape lagi.. Auni ler... kikikik.. Sbnarnye xde modal nk update belog yg dah bersarang ni.. tp tetibe tingat arini Auni dh 11 month.. so topic dia 11month dh anak mama ni... kekekekek.. Sukati aku je... lantak la asal berupdate... muahahaha.... belog aku.. so aku pun syok sendirik la... :p
Kejap je masa berlalu, ni dh 11 month, pastu setaun, pastu 2 taun, 3 taun.. lama2 dh anak dara dah anak aku sorang ni... kekekek (versi berangan sendirik).....
Next monh dh setaun.. camner ek? plan nk wat besday party utk Auni.. (even dia xtau ape2 lagi pun) kekek.. tp xtau lagi camner.. kena tgk balik jadual.. kalo xbz insyaallah la.. pun kena tgk jadual papa jugak... k la.. nnt update lagik.. ok la adios amigos...

No comments:

Post a Comment