Thursday, October 21, 2010

Yeay!! anak buah baru..

Alhamdulillah, tanggal 30 September 2010  aku dpt anak buah baru..Anak ke2 kak aieda aku berat baby ni 3kg.. lahir di Hospital Melaka.. n lahir tepat pkul pada jam 5.55ptg.. best kan 5,5,5.. akak aku ni slalu je dpt date best2.. dia lahir pun 5hb 5... nikah 2hb 2.. sabar jer la aku..hihi.. (ni ayat org jeles hokey!!). dah dapat sepasang akak aku ni.. yg pes laki Muhammmad Amsyar, n yg latest ni baby girl... sbnarnyer..mase scan sumer nmpk mcm boy lagik..tp saper tau.. Allah lg berkuasa.. dia nk bg girl plak... suker la akak aku tu... Alhamdulillah.... Syukur... Baby baru ni name dia Arissa Humairah... Suweet je kan nama dia.. Arissa means keazaman/ kekuatan.. Humairah plak maksud dia pipi yg kemerah-merahan... tp mmg merah hokey u all.. skali baru aku prasan daa...... nama anak akak aku ni cam nama anak member aku la.. Arissa anak si aida, humairah nama anak cira la.. ALhamdulillah yg second baby ni lahir secara normal.. sbb before ni si abg Amsyar akak aku kena ceaser.. sbb songsang.. kaki kat bwh... tgk la gmbo si kecik ni...comei jer..layannn... yeay Auni ade geng baru!!!... horrey...


ni gmbo latest si arissa.. geram aku cam org beso jer..



ade lagik gmbo...nnt ek aku carik...........................................................ok ni dia..

maap la rissa..mama ngah mlas nk edit mlm2 nie... hahaha blasah je lah..
(sila abaikan senget2 n alignment buruk gmbo ni... hahaha..aku dh ngntuk..)


2 comments:

  1. ko ada blog gupernyer...

    Salam... hehe

    ReplyDelete
  2. a ah la... aku ingt sape la td.. rabiah rupenye...

    ReplyDelete